2010 K-1 World GP döntők

 

 

 

 

 

 


A bejegyzés trackback címe:

https://fighter.blog.hu/api/trackback/id/tr162504567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_Tomiby 2010.12.09. 21:23:45

Schilt-Overeem döntő. :)

Buchek8 2010.12.09. 23:19:30

élőben közvetíti valamelyik csatorna? :) Egyébként mivel nincs Semy hajrá Oveereem :)

Beren 2010.12.11. 18:41:22

Oveereem nyert. Meg is érdemli, nagyon jó küzdő. De minden tiszteletem Aertsnek, aki az elődöntőben leverte Schiltet.

_Tomiby 2010.12.12. 10:25:14

Aerts már feltette a kezét, a döntőben, hogy köszi elég, gondolom nem akarta magát hülyére veretni, ahoz már öreg, de Overeem még adott egy fej gyomor fejet míg odaért a bíró.

chuck-d 2010.12.12. 12:00:47

@_Tomiby: egy bal térd ült májon, el is kezdte jobbra összehúzni magát Aerts, mikor szenvedett a sarok felé, nem is tudott visszatámadni, ezt jelezte. a bíró egy fasz volt, hogy még beengedte az az ütéskombót.

SanyA 2011.01.04. 13:49:05

Ahogyan én észrevettem, a japán bírók csak akkor léptetnek le valakit ha már félig eszméletlen. Ez nem feltétlenül jó de ott ilyen a mentalitás.
Szerintem kár volt Aertset és Schiltet egy ágra rakni.

chuck-d 2011.01.07. 15:12:33

@SanyA: a gond itt az volt, hogy Aerts egyértelműen jelezte, hogy feladja, ilyenkor a bírónak le kell léptetnie és beszüntetnie a mérkőzést azonnal.
ja, kár volt őket egy ágra rakni, bár a Reem-nek is szerencséje volt, hogy kapott egy sérült Saki-t.

SanyA 2011.01.08. 17:23:43

@chuck-d: Szerintem nem jelezte egyértelműen de ezen fölösleges vitatkozni.
Saki nem véletlenül sérült le. Ahhoz kellet azért egy jó rúgás is. De szerintem pontozással megfoghatta volna ő is meg akit előtte kiütött is. De ez egy ilyen sport. Nekem azért tetszett.

chuck-d 2011.01.08. 20:57:29

@SanyA: egy Kakuda szintű bírónak annyi elég kell, hogy legyen, hogy a visszatámadás és érdemi védekezés nélküli versenyző az ellenféltől elfordulva, felé nézve kiinteget rá. de lehet, hogy csak Aerts-et sajnálom, mert kedvelem az öreget. :]
Saki persze, hogy nem véletlenül sérült le, Ghita két helyen törte el a jobb kezét, ezért ütött végig csak ballal. de az ilyen mindig benne volt a nyolcas tornákban.
akit kiütött? mármint ki?

SanyA 2011.01.09. 14:06:18

@chuck-d: Lehet, hogy csak én emlékszem rosszul de szerintem Spong (őt ütötte ki Saki előtt) pontozással megfoghatta volna Reemet.

chuck-d 2011.01.09. 17:01:48

@SanyA: igen, a harmadik menetig szoros is volt az a meccs, csak a végére elfogyott Spong. mondjuk így sem lett kiütés, azért sem értettem hirtelen, hogy kire gondolsz, csak egy álló rászámolás meg pontozásos végeredmény. viszont Spong pár éve még 78 kilóban bunyózott, most 105, ehhez képest jól nyomta a későbbi bajnok ellen.
Saki szerintem meg is csíphette volna, ha nincs az a kézsérülés.

SanyA 2011.01.09. 19:37:58

@chuck-d: Egészen úgy emlékeztem, hogy Spongot leléptették, nah de tulajdonképpen mindegy is. Én egy Kaennorsing - Reem találkozót is megnéznék mondjuk. :D
süti beállítások módosítása