Szerző: navarro

9 komment

Címkék: videó capoiera

A bejegyzés trackback címe:

https://fighter.blog.hu/api/trackback/id/tr961686570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tronkee 2010.01.20. 09:21:24

Ugye-ugye.

Igaz hogy ez nem capoeira, hanem Samba de Roda, kvázi szamba. De capoeirások az tény.

navarro · http://fighter.blog.hu/ 2010.01.20. 12:19:02

jóvanna, de úgy nem jön ki a "vicc"

Bambusznyárs · http://fighter.blog.hu 2010.01.20. 12:59:05

A haladó capoeirások mindegyike tud valamennyire szambázni.Nagyon vérpezsdítő ez a kis móka. Ilyet más harcművészet nem tud! A kis srácok , hogy lekapták egy "körre" a nőket. Ilyenkor irígykedem, hogy amikor én kölyökvoltam, még nem volt capoeira az országban...

Bambusznyárs · http://fighter.blog.hu 2010.01.20. 13:13:17

Hogy lekapták a kis kölykök a néniket egy "körre". Micsoda fantasztikus harcművészet, ha én ezt gyerekkoromban tudtam volna...

tronkee 2010.01.20. 19:33:19

Az még hagyján, hogy mi lett volna ha már van korábban, én 18 éves fejjel azon tépem magam, hogy miért nem korábban kezdtem :)

Akik kiskorukban kezdik (ált. ez igaz mondjuk elég sok harcművészetre) később sokkal jobban jön nekik.

Erre vagyok én az ellenpélda, mert 6-16 éves koromig karatéztam, és az annyira nem látszik rajtam :)

tronkee 2010.01.20. 19:35:00

(Még egy utolsó anekdota és abbahagyom a spammelést)

Az edzőnk szokta néha aljas módon pesten feltenni a kérdést nagyritkán, hogy bemelegítésnek szambázni akarunk, vagy futni. Mondanom sem kell hogy futni szoktunk :D

tucano 2010.01.25. 10:12:25

A táncoló lány Formando Sapeca, többször járt Magyarországon is, Lyonban tanít.

tucano 2010.01.25. 10:15:07

@tronkee: A szamba ugyanúgy része a capoeira szentháromságnak, mint a makulele. A samba de roda a capoeira kultúrkörön kívül ismeretlen, a "csak" szamba ugye máshogy is néz ki formailag, mások a hangszerek és nem lehet kirúgni az embert a körből.
süti beállítások módosítása