A World Victory Road (WVR) hivatalosan felszólította a DREAM promóciót, hogy büntesse meg Aoki Sinját (Shinya Aoki), aki a december 31-én a két japán MMA-szervezet által közösen rendezett gálán (Dynamite!! 2009) eltörte ellenfele, Hirota Mizuto felkarját, aztán a középső ujját mutatta neki, a sarkának és a közönségnek. Itt lejjebb a videón meg lehet nézni elég közelről az esetet, de előre szólok, hogy nem túl szép látvány.

Aoki a DREAM könnyűsúlyú bajnokaként, Hirota a WVR könnyűsúlyú bajnokaként szállt ringbe. Aoki másnap bocsánatot kért, bár állítólag nem tűnt különösebben bűnbánónak. "A küzdelem után annyira izgalomba jöttem, hogy olyan gorombaságot csináltam, amiért elnézést kell kérnem. De ez csak azt mutatja, mennyire izgatott voltam – nyilatkozta. – Amikor a háta mögé feszítettem a karját, éreztem, hogy kiugrik. Arra gondoltam: »Na, ennek a fickónak a büszkesége nem engedi, hogy lekopogja, vagy igen?«, szóval tétovázás nélkül eltörtem. Hallottam, ahogy törik, és azt gondoltam: »Aha, na most törtem el.« Ezután megállítottak, de ha nem teszik, nekem az is rendben lett volna, ha még jobban eltöröm."

Aoki a mozdulatot el is nevezte: a DREAM főnökéről Szaszahara Kejcsi 2010-nek.

(Monokli, Sherdog1 2MMA Junkie)

Szerző: navarro

102 komment

Címkék: japán mma

A bejegyzés trackback címe:

https://fighter.blog.hu/api/trackback/id/tr291661640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bergeroth 2010.01.10. 20:47:05

Ezt a kis mitugrász fasszopó gecit ott helyben tarkón kellett volna lőni.

Elektro (törölt) 2010.01.10. 20:48:41

Nem túl sportszerű, de szabályos volt. Ha nem kopogsz, így járhatsz. Volt már ilyen: Tim Sylvia vs Frank Mir. Ez bent van a pakliban...
TAKARODJ JOBBIK! - és vidd a zsidókat, cigókat, po: Akkor kellett volna anyádba golyót ereszteni, amikor megszült. Mindjárt utánna beléd is.

csorsza 2010.01.10. 20:49:26

primitív állatok. Tényleg jobb lenne az ilyenek nélkül a világnak.

ave 2010.01.10. 20:50:44

Majd a kovetkezo ellenfele emlekezteti ra, milyen is az ilyen.

Elektro (törölt) 2010.01.10. 20:54:17

Ez küzdősport, aki nem bírja olvasson buziblogot...

legyen ez 2010.01.10. 20:57:54

ebben mu a harc"muveszet"???
szandekosan serulest okozni egy masik tagnak??? szanalmas. amolyan allati. bar passziobol azok sem csinalnak ilyet, csak a gatlastalan seggfejek.

legyen ez 2010.01.10. 21:00:16

Elektro 2010.01.10. 20:54:17

fogalomzavarral kuzdesz. ez nem sport.
btw, lehet egy perverz homokos vagy, hogy ilyen kretensegeket irsz?

fenriz17 2010.01.10. 21:02:53

De miért nem kopogta le amikor már a hammerlockban volt? Amúgy Aokit el kéne tiltani minden szervezetnél.

Amúgy az esemény teljesen rendben van, miért kéne mindenkinek golyót kapnia? Először látnak mma-t? Mi ebben a furcsa? Sose látott Pride, UFC-tketrecharcot vale tudot?

Elektro (törölt) 2010.01.10. 21:03:04

@legyen ez: vagy te nem vagy jó helyen. Nem tévesztetted el a házszámot?

értelmetlen_nevű 2010.01.10. 21:05:35

büntetésből egy menet Fedorral.

azért tetszik, hogy egyesek rácsodálkoznak, hogy a küzdősportokban "bántják" egymást az emberek.

2010.01.10. 21:07:39

@Elektro: Igen, ebben van valami. Mármint: az ellenfél nem kopogott. De ettől még baromi sportszerűtlen - az a része is, amikor az arcába tolja a középső ujját, aztán így ugrálja körül a ringet..

Fedort aligha tudta volna így elintézni :)
De hát nem egy súlycsoportban vannak, ugye.

@ave: Hehe. Igen: ez benne van a pakliban :)

@legyen ez: Inkább küzdősport ez, valóban.

legyen ez 2010.01.10. 21:09:05

@értelmetlen_nevű + Elektro

szerintetek az normalis, hogy szandekosan eltörni vkinek barmilyet is egy meccsen???
ertem en, hogy nem ritmikus sportgimnasztika, de akkor is. normalis ember ilyet nem csinal, de nem is nezi ...
(az RSG-t se)

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2010.01.10. 21:09:31

@értelmetlen_nevű:

Szerintem bemutogatni a köcsögség, nem a bántás.

B911 · http://baratcsaba.hu/blog/ 2010.01.10. 21:09:40

a pozíciók alapján, a másik nyakát sokkal könnyebb lett volna eltörni mint a karját :D

Elektro (törölt) 2010.01.10. 21:12:29

@AntiChrist: Ezt a fajta sportszerűtlenséget mindenki elítéli. Az MMA nem erről szól. Szinte minden rendezvényt megnézek évek óta és ilyesmi elég ritka. De a sportolók között is vannak tahók, akárcsak a hozzászólók között... Fedor más tészta. Az egész világ tiszteletét kivívta a tudásával és a sportszerűségével.

Elektro (törölt) 2010.01.10. 21:15:34

@legyen ez: semmiképp sem. De ez elég ritka hála istennek. Mindettől függetlenül szabályos volt. Ha az ellenfél kopog, sima győzelem, de vannak, akik egyszerűen nem adják fel és akkor ez a vége. Foljtásnál esetleg elájul.

értelmetlen_nevű 2010.01.10. 21:21:14

@legyen ez:
1) a bemutatás kurvára sportszerűtlen, köcsög volt.
2) nem szokás eltörni egymás testrészeit. általában ilyen szituációkban a vesztes fél jelezni szokott, és akkor vége van a küzdelemnek. Itt a vesztes fél nem jelzett, ezért törte el a kezét. Én nem tudom, hogy mit kellett volna csinálnia, és nem igazán értem, hogy mi a faszért nem jelzett a másik. Mindketten tisztában vannak a kockázattal, sima bokszmeccseken is előfordul, egy eltörik valami, vagy kómásra verik egymást a küzdő felek. Nyilván nem a csontok tördeléséről szól ez a sport.

legyen ez 2010.01.10. 21:21:29

@Elektro: ertelek, de akkor sem vagom, hogy mi ebben a jo. lehet ez en keszulekemben van a hiba. a szandekos serulesokozason nem tudok tullepni.

aachi2 2010.01.10. 21:25:03

@TAKARODJ JOBBIK! - és vidd a zsidókat, cigókat, po:

"AZ ÖSSZESNEK GOLYÓT KELL KÜLDENI A FEJÉBE "

mindezt az emberiesség nevében mi? te elmebeteg vagy. (a neved is mutatja..)

foodlfg 2010.01.10. 21:25:03

Vajon ha összeforr a csontja, akkor lesz olyan erős, mint régen ?

K1-et jobban szeretem, mert látványosabb. Itt a földharc kicsit unalmas, nem tud izgatni, hogy milyen technikákat alkalmaznak.
Jameg a Szumó is jó még. xD

legyen ez 2010.01.10. 21:26:00

@értelmetlen_nevű: jah. pont a box-on agyaltam. ott is van serules, de nem alattomosan törik el egymas orrat vagy arccsontjat, hanem az benne van a kuzdelemben. es ott a biro lep rögtön, barmi van. ha latszik, hogy az egyik fel elveszett, akkor veget vetnek a meccsnek.

vörös csepel 01111 (törölt) 2010.01.10. 21:26:16

Ez már túl durva. Az erőszak dominánsabb a sport részénél.
Akár kalapácsokkal is üthetnék egymást.

Persze ettől még tetszhet nektek.:)

2010.01.10. 21:30:16

@Elektro: Teljes mértékben egyetértek veled. Bár én inkább a K-1-hez húzok :) Fedor meccseit ellenben követem: hihetetlen figura. Emberileg is óriási formátum.

@legyen ez: Ilyen a boksz...

Elektro (törölt) 2010.01.10. 21:31:01

@legyen ez: hát akkor elmondom neked. Az MMA kombinált küzdősport. A kick box/thai box, a birkózás és a jiu jitsu elemeit ötvözték. Valójában kevés a sérülés (pláne az ilyen komoly), mert alapvetően arról szól, hogy valamilyen technikával le kell győzni az ellenfelet. A sportolók védelme és a sérülés elkerülése a lényeg, de ha a vesztésre álló fél nem jelez (megjegyzem lehet szóban is, ha "foglaltak a kezeid) a bíró nem tehet semmit... Másrészt, aki bemegy a ringbe, vagy ketrecbe, az felkészült, nem az utcáról szednek össze "áldozatokat". Van a ring mellett orvos, majd beviszik a kórházba, begipszelik aztán kész. A fociban nincsenek (szándékosan) súlyos sérülések?

A80 2010.01.10. 21:31:49

Oké, nem szól --> eltörheti. De akkor miért nem hagyták, hogy jobban eltörje? Vagy az már túl sok? Ha túl sok, akkor miért nem lehet korábbra meghúzni a határt és még időben leszedni a másikat? Mi van ha a másik valamilyen okból képtelen kopogni?

kitvalasztanal.hu - Választási tippért notebook! · http://www.kitvalasztanal.hu 2010.01.10. 21:34:30

teljesen erthetetlen,h miert nem kopogott sem o sem az edzoje.

@legyen ez: ha lenne foldharc a boxban lehet ott is tornek. mondjuk judoban, birkozasban sem csinalnak ilyesmit...

Elektro (törölt) 2010.01.10. 21:38:22

@AntiChrist: nézek K1-et is, de az meg nekem unalmas. Régen nem szerettem a földharc technikákat, de amióta sok volt olimpikon birkózó, meg fekete öves (brazil)jiu jitsu mester csatlakozott valamelyik szervezethez, egyre izgalmasabb.

Elektro (törölt) 2010.01.10. 21:40:30

@kitvalasztanal.hu: jogos. Bedobhatta volna a törölközöt, akkor azonnal véget vet a bíró.

[corristo] 2010.01.10. 21:40:35

"I was stopped afterward, but even if I hadn’t been, continuing to break it more would have been fine by me."

tehát hogy ugye megállították, azért állt meg. így azért több értelme van.

tegyük helyre a dolgokat picit: ha valaki nem kopog, megérdemli, ha eltörik valamije. érdekes, akkor senki nem hőzöng, amikor egy boxoló kiüt egy másikat. senki rinyál, hogy úristen,. mekkora tapló barbár ez, hogy kiütötte a másik szegényt. a helyzet itt ugyanaz. ha nem kopogsz, akkor könnyen eltörhet valamid, elszakadhat a térdszalagod, vagy elájulhatsz.

a mutogatás tényleg nem valami szép, de hát azt se felejtsük el, hogy ezek a harcosok a ringbe tele vannak egyrészt adrenalinnal, másrészt ki tudja milyen cuccokkal, és egy túl rövid meccs után marad bennük energia rendesen, amit néha rosszul engednek ki.

az meg, hogy ez alattomos lett volna, a dolgok nem ismeretéből fakadó butaság. Aoki ellenefele pontosan tudta, hogy mi történik, tudta, hogy kopognia kell, de nem kopogott. megérdemelte.

Pong 2010.01.10. 21:42:49

Noja, ez belefért, s egyébként is miért ment oda?

Egy Thaiboxot inkább szivesebb nézek, lábmunka miatt, itt viszont inkább birkóztak.

S kurvára dobognia kellett volna, mégis mit gondolt, hogyan nyerheti meg?

Pivoblog · http://pivo.blog.hu/ 2010.01.10. 21:50:50

sportszerűség csúcsa, majd vele is ez lesz..

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.01.10. 21:56:58

MUHAHAHAHA, ez kurvajó! Majdnem olyan, mintha négerek lettek volna...

2010.01.10. 21:59:51

@Elektro: Én nem tartom unalmasnak az MMA-t. Csak jobban kedvelem a K-1-et. Személyes okok miatt (is) :)
Mindkettő nagy kedvenc egyébként.

Elektro (törölt) 2010.01.10. 22:00:55

Mondjuk amit művelt Tito Ortiz az Evan Tanner meccs után az még gusztustalanabb volt... Akik látták, tudják miről beszélek.

xenuka 2010.01.10. 22:04:20

Szégyent hozott az edzőjére, a csapattársaira, az egyesületére, a szervezőkre, az MMA-ra.

Küzdősportban azt kivívni, hogy mindenki utáljon, nagyon rossz ómen.

Hamarosan ledarálják a fiút: mindenki egy kicsit szabájtalanabb lesz vele, mint szokott. Pont nem fogják észrevenni a bírók sem.

Elektro (törölt) 2010.01.10. 22:04:26

@AntiChrist: nálam is. Inkább MMA. Sajnos pont pár napja zárták le az mmashare.com-ot, úgyhogy nem tudom hogyan fogom nézni az UFC gálákat. Azok egyből törlik a youtube-ról... :(

ez_is_van_mar 2010.01.10. 22:06:16

szándékos sérülés okozás? valóban. az ellenfélnek lett volna lehetősége megelőzni hogy lesérüljön? igen. győzelem a lényeg? igen...
ha ez nem sport akkor a foci, a kosár, a vizilabda... sem az. ott nem készülnek fel a sportolók a traumatikus találkozáskora, még is sok esetben olyan szándékos szabálytalanságot láthatunk, ami ha utcán történne rendőrségi üggyé válna.
itt a szabályokon belül történt egy sérülés. láttunk már ilyent. de aki bemegy a ringbe vagy a ketrecbe számol ezzel.

a mutogatás sportszerűtlen, ám mikor a küzdelem hevében elpattan az agy, hogy - te barom miért nem kopogtál, most nem lenne ez - utána meg már mit lehetne mondani. megtörtént, nem kopogott ráhúztam egy kicsit és törött. más sportokban évtizedekig tagadják az legalattomosabb sérülést okozó szabálytalanságok közben mit is gondolt az adott sportoló. tagadja a szándékosságot. na akkor melyik a jobb?

ez_is_van_mar 2010.01.10. 22:06:53

@Elektro: ortiz mindig ezt csinálja.

[corristo] 2010.01.10. 22:08:38

egyébként biztos, hogy a karja tört el? mert a szituból inkább kiugrott váll, vagy törött kulccsont, mint törött felkarcsont.

amúgy meg hőzöngés helyett inkább gyönyörködjetek abban, hogy aoki milyen ügyesen hozta át a jobb kezet a háta mögött, milyen szépen került a háta mögé és készítette elő a submissiont.

2010.01.10. 22:11:31

@Elektro: Ortiz kemény arc.

MMA-ról jut eszembe. Overeem tesó azt nyilatkozta a tavalyi K-1 döntő előtt, hogy szeretne 2010-ben megmérkőzni Fedorral. Remélem megvalósul a meccs :)

Elektro (törölt) 2010.01.10. 22:14:01

@ez_is_van_mar: inkább régebben csinálta. Nézem a TUF-okat is. Amikor ő volt az egyik tréner, a másik Ken Shamrock, kicsit szimpibb lett. Hiába, showman... Ő volt anno a UFC fenegyereke.

navarro · http://fighter.blog.hu/ 2010.01.10. 22:14:15

@[sy]: ránézésre én is kiugrott vállat mondanék, de azt írták, hogy fracture

sish 2010.01.10. 22:14:53

ez trükkfelvétel, ilyen sport nincs:)

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.01.10. 22:16:22

Aki meg a bemutatást kritizálja... hát ki tudja, hogy a fazon miket súgott a győztes fülébe, miközben a földön nyomorgatták?! Tán még az édes anyukáját is szidta, szóval szerintem megérdemli!

Elektro (törölt) 2010.01.10. 22:16:24

@AntiChrist: mindenki vele akar. Tim Sylvia a Fedor meccs miatt lépett ki tavaly a UFC-ből, mert a fasz Dana White nem megy bele cross promotion rendezvényekbe. Kiváncsi leszek Fedor az idén kikkel küzd...

2010.01.10. 22:20:03

Tiszteltetik kopogni, kolléga.

Latyak · http://latyak.blog.hu/ 2010.01.10. 22:28:57

sportszerűnek lenni tudni kell :)

kitvalasztanal.hu - Választási tippért notebook! · http://www.kitvalasztanal.hu 2010.01.10. 22:50:07

@AntiChrist: errefele kemposok inkabb MMA -znak, uyghogy en megazt kedvelem szemelyes okokbol jobban :)

viszotn azon gondolkoztam,h az mennyivel durvabb mikor a polosok egymas herejet probaljak letepni...

chabba (törölt) 2010.01.10. 22:50:10

Anno kosárlabda közben szenvedtem el hasonló sérülést, az eredmény 3 csavar és 9 hónap rehab. És ott még kopogni se tudtam. Úgyhogy ez teljesen rendben van. A mutogatás nem kellett volna.

ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.01.10. 23:18:16

@"the dragon": Úgy is van!

Nem kopogott,reccsent.
Suttogott, fuckot kapott.

Széplelkűek! Irány a cukiság blog!

Elektro (törölt) 2010.01.10. 23:35:38

Visszatérve a sportszerűtlenségre: előfordul szándékosság is. Pár éve Babalu komoly pénzbüntetést kapott mert a David Heath elleni meccsen a bírói hívás ellenére sem eresztette el az anakondából...

Közöd?? (törölt) 2010.01.10. 23:40:17

Ez nyálas buziskodás, csak a halálig menő lehet igazi sport.

KenSentMe 2010.01.10. 23:45:32

Jó, hát g*ci, mint Tong Po a Kickboxerben, de .. majd leverik, mint a szöget, aztán sírhat a sarokban, hogy mindenki köp rá.

Első Osztályú Huszárkapitány 2010.01.11. 00:10:36

Hülye volt a bíró, de még hülyébb, akinek eltörték a karját! Nem a győztes srác volt a hibás, akármennyire is elszált az agya.

1) A bírónak már akkor le kellett volna intenie, amikor látta, hogy védekezésképtelenné vált Mizuto.

2) Hülye Mizutónak régen le kellett volna kopognia, azaz megadnia magát. Nem tette. Akkor ne sipákoljon.

Egyetlen hibája volt Aokinak, mégpedig a középső ujj mutogatás. Az nem sportszerű, de amit az 1) és 2)pontokban leírtam az ellenfél és bíró részéről szintén nem sportszerű.

éjjelnap.pál 2010.01.11. 00:24:22

Vazz, de még a riporterek is a végén:

"That's the goodness of the this game, its not figure skating..."

Mondjuk nem szólhatok semmit, én is voltam ilyen hülye, hogy végignézzem.

hhh. 2010.01.11. 01:00:10

megnéztem.
ne szidjátok Aokit. Elég látványosan lelépte az ellenfelet, akinek volt elég ideje, majdnem fél perc, hogy megadja magát. Nem tette.
Viszont a küzdősportba, ezen a szinten, versenyen belefér, hogy a szabályokat betartva nem vállalok felelősséget a másik fél testi épségéért...mindez adrenalinnal is kellő eltökéltséggel párosulva ide vezet.
Az, hogy bemutatott, nem volt szép, de érthető egy ilyen feszült pillanatban. Legalábbis érthetőbb, mint pl Zidane "fejelése".
A bírónak kellett volna leintenie már akkor, amikor rajta üldögélt zavartalanul a másikon.

leone007 2010.01.11. 01:22:53

"tétovázás nélkül" szándékosan kárt tenni egy másik (nem mellesleg: harcképtelen) emberben sem harcoshoz, sem sportemberhez nem méltó.

leone007 2010.01.11. 01:39:07

@leone007: persze tényleg lehet, hogy én vagyok naív, de ez a mentaitás akkor sem jön be na.

Egyébként tuti, hogy eltörte a felkarcsontját? Nagyon nem úgy néz ki.

Skulo · http://politoxi.blog.hu/ 2010.01.11. 02:30:34

Ritka intelligens szakember ez a sárga.

Ortiztól is hánynom kell mondjuk, az is egy pszihopata barom.

Skulo · http://politoxi.blog.hu/ 2010.01.11. 02:32:30

Jajj, a horvát is egy mocskos tapló. Ki ne hagyjam már a listából.

TAKARODJ JOBBIK! - és vidd a zsidókat, cigókat, po 2010.01.11. 02:39:13

@Skulo:

AZ ÖSSZES

ilyen mma-s szarfaszú meg a puhapöcs rajongóik

GOLYÓÉRETT AGYATLAN BAROM.

TAKARODJ JOBBIK! - és vidd a zsidókat, cigókat, po 2010.01.11. 02:41:22

@éjjelnap.pál:

AZ ÖSSZES HELYSZÍNEN JELENLEVŐT

PUSKACSŐ ELÉ

KELL ÁLLÍTANI!

Amíg ilyen senkiháziak létezhetnek addig nem lhet nyugalom.

Elektro (törölt) 2010.01.11. 04:01:22

örülj neki, hogy te nem vagy egy ekkora barom. Holnaptól már mi se nézzük sztem, annyira beparáztunk tőled, meg amiket írtál. :DDDD

anyahajókabinajtóhajtogató 2010.01.11. 05:56:44

Aki ringbe megy az így járhat! A mutogatásért egy jó hosszú eltiltás és jó vastag pénzbírság járna!
Nem kell félteni az ellenfelet, jobban lesz.

stratez 2010.01.11. 06:25:44

Annak kéne a karját törni, aztán a nyakát is, aki kitalálta, hogy ez egy sport, aztán annak, aki engedélyezte...

kitvalasztanal.hu - Választási tippért notebook! · http://www.kitvalasztanal.hu 2010.01.11. 07:55:32

@TAKARODJ JOBBIK! - és vidd a zsidókat, cigókat, po: neked tul. kep mi bajod van? ennyire ne gyulold magad, egeszsegtelen :/
@Közöd??: de csak akkor ha a felkezu karates modjara elotte honapokig edzik tuzben a kezuk, majd ezutan indulnak csak a viadalra :P
@stratez: hat, lattam mar foci meccsen nyilt alsolabszar torest, meselnek vizilabdasok vizben felejtett hereirol. es nem vagyok meggyozodve,h a kezilabda nem agresszivabb, durvabb sport..
azzal a kulobbseggel,h MMA -ban ez szabalyos volt, azokban pedig direkt szabalyok ellen vetenek

papamaci1 2010.01.11. 08:07:04

Egyfelől tudják mit vállalnak. Volt ökölvívó, aki meghalt a szorítóban. Másfelől tényleg meg kellett volna kérdeznie, hogy feladja -e. Nem csak várni a jelzésre. És hát a bíró miért nem lépett közbe ?

belekotty 2010.01.11. 08:09:54

Tisztázzuk. Ez feladásig vagy harcképtelenségig megy. A manus már régóta reménytelen helyzetben volt. Aoki egy darabig várt, hátha feladja. Nem adta fel láthatóan nem ismerte el vereségét, ettől Aoiki bepipult. eltörte a karját, de elveszette a fejét és bemutatott. Nagy ügy. Kapjon egy jó kis pénzbüntetést!
Akinek nem tetszik, ne nézze, aki meg leszólja, menjen be a ketrecbe egy kicsit és utána pofázzon!

belekotty 2010.01.11. 08:16:17

@hhh.: Pontosan. Ha valaki már vesztett, minek játsza az eszét. Aoki döntő fölényben volt, ez mozdulattal azonnal eltörhette volna a karját, várt, adott lehetőséget a másiknak hogy óvja a testi épségét. Mire az még nekiállt feleslegesen csapkodni, ettől veszette el a fejét. Az az igazság hogy a bíró ludas a dologban, meg kellett volna állítania, mert a másik már védekezésképtelen volt.

glabla 2010.01.11. 08:24:25

de mi a faszért nem cisnált semmit bakker aki ülve volt???????

belekotty 2010.01.11. 08:25:12

@stratez: Te csak ragaszgasd a bélyegeket otthon és vigyázz az ujjad be ne szoruljon a billentyűk közé!
Csak megjegyzem ez a judoban is szabályos lett volna, akinek meg eltörték a karját eltiltották volna mert nem óvta a saját testi épségét.
A judoban aki lefojtanak és elájul, kizárják a versenyből mert nem kopogott időben. A vereséget el kell ismerni, ez így működik.
A bináris négyért pedig Aokit ott eltiltották volna egy időre biztosan, ha nem örökre.
Egyébként Aoki egy nagy harcos, megette a manust, mint a vak a pertlit csőtészta helyett.

belekotty 2010.01.11. 08:27:48

@glabla: Mit kellett volna csinálnia? várt hogy a másik feladja, adott neki rá időt hogy belássa hogy sehol sincs, vesztett. Amásiknak meg kellett volna hajolnia a tudása előtt.

palamano 2010.01.11. 09:00:23

Nem vagyok szakértő,ezért kérdezem, úgy láttam a másik keze is be volt szorulva, hogy lehet így feladni a mérkőzést?

trx · http://www.conspiracy.hu/ 2010.01.11. 09:04:31

no, az ilyen kis genyóval azt kell csinálni hogy:
1. megkapja az elismerést, nyert.
2. még a helyszínen fejbe lőni, lehetőleg egy Desert Eagle .50AE vagy nagyobb kaliberű készülékkel, mert ilyen moslék, mocsok, undorító férgekre van a legkisebb szüksége a világnak.

belekotty 2010.01.11. 09:17:53

@palamano: Egy pillanatig sem volt egyenrangú ellenfél. Amikor hasra fordította már fel kellett volna adnia.
Pimasz volt és azt hitte sebezhetetlen.
Aokitól már láttuk hogy akár állásban is kifordítja az ellenfél karját, szemrebbenés nélkül. Talán egy kicsit alázatosabbank kellett volna lennie.
A kutya is feladja ha az erősebb maga alá gyűrte és fogja a torkát. Csak néhány veszett harcieb nem. Azok ott is maradnak.

belekotty 2010.01.11. 09:19:37

@trx: Nem azzal kell nagyfiúnak lenni hogy interneten fegyvertipusok begépelésével villogsz, hanem be kell menni a ketrecbe!

Elektro (törölt) 2010.01.11. 09:35:45

@kitvalasztanal.hu: Ugyanez jut nekem is mindig eszembe. Stoplis cipővel úgy beleszállnak egymásba, hogy tötik a csont. Vagy az autósport... Hány halottja van? Rallyn még nézők is néha. De igaz: a kézilabda is, a polo is... Akkor most lángszórózni kéne mindenkit? De sajnos a hülye embernek hiába beszélsz. Ráadásul milyen kis elszántak... :D

Elektro (törölt) 2010.01.11. 09:38:22

@belekotty: Jaja! Ott meg lehet mutatni... Az persze más kérdés, hogy egy ilyen trx félékre mekkora szüksége van a világnak. Biztos kurva nagy... A nagy igazságmegmondó parabellum jóska.

Elektro (törölt) 2010.01.11. 09:43:30

@palamano: úgy, hogy olvasol. Leírtam: szóban is lehet, ha "foglaltak" a kezeid.

belekotty 2010.01.11. 09:47:07

@Elektro: Az ilyen lelkileg nyomorultak szokták a kisebbségi érzéseiket fegyverrel ellensúlyozni, aztán néhány barom begőzőlve lelő fegyvertelen embereket. Csávókám nagyfiúnak hiszi magát mert tudja betéve a Kaliber című lap legutóbbi számát.

belekotty 2010.01.11. 09:48:52

@Elektro: És lábbal is lehet kopogni. Egyszerűen nem akarta feladni, játszotta az eszét, pedig sehol sem volt Aokihoz képest.

Elektro (törölt) 2010.01.11. 10:12:00

@belekotty: Sajnos magasabb szinten is működik(ött) ez... Volt jópár évvel ez előtt egy interjú a Sárközi Robival valamelyik magyar adón. A műsorvezető akkora faszságokat mondott, meg kérdezett, hogy ott tartottam, hogy betelefonálok a műsorba... Ráadásul az összes bejátszás a best of UFC KO 1. dvd-ről volt, amin 1993-1994-es események voltak. Akkor még nem voltak rendszeresítve a védőfelszerelések, sem kiforrott szabályrendszer, sem súlycsoportok nem voltak.

2010.01.11. 12:27:46

Csak azt nem értem, hogy némelyik kommentelő mitől ilyen agresszív (résztvevőknek, nézőknek nyakukat törni, lelőni őket)?

Ugye MMA-t és hasonló, általuk szemétnek titulált eseményeket nem néznek.
De akkor mitől lettek ennyire agresszívek?
:)

Elektro (törölt) 2010.01.11. 13:08:35

@AntiChrist: Kicsit feltünősködnek... A monitor mögött mindenki kurva erős és okos. Ők egyfajta megmondóemberek, szerintem részegek, de lehet, hogy csak alapból ilyenek. Figyeld meg, hogy aki erősködik az az utcán kis csíra. Itt éli ki magát...

Török Szultán 2010.01.11. 14:05:00

Hát nem volt jó ötlet ezt így közvetlenül ebéd után megtekintenem...
A bírónak kellett volna lépnie, egyértelmű volt hogy innen már nem jön vissza.
A mutogatás tényleg gusztustalan, és bár előfordul, amikor az embernek ilyen kevés vér van az adrenalinjában, azért büntetés jár neki.

[corristo] 2010.01.11. 15:34:06

@Török Szultán: a bíró akkor fújhatja le a dolgot, ha 1. az egyik játékos föladja (kopogással, stbstb) 2. a játékos szemmel láthatóan képtelen az önvédelemre (pl. kiütik, vagy szétesik nagyon durván egy ütéstől, stbstb) 3. valamelyik harcos szabálytalan.
itt ez nem állt fent. persze, szar helyzetben volt a csávó, de nem volt reménytelen. a bíró nem mindig tudja megállapítani, hogy egy fojtás vagy feszítés mennyire van meg, láthattunk számtalan olyat, amikor ennél jóval durvábbnak látszó szitukból kijönnek a csávók (persze azok nem durvábbak, csak kívülről annak látszanak).
most hirtelen jason mayhem miller egyik meccse ugrik be: ott miller a meccs alatt végig rosszul, lazán megcsinált heel hookokból pörgött ki röhögve, de az kívülről úgy látszott, hogy bármelyik pillanatban szakadhat a térdszalag. ő meg röhögve bohóckodott közben, mert ő pontosan érezte, hogy az nem lesz meg.

[corristo] 2010.01.11. 15:36:56

@[sy]: ja, és a vicc az, hogy miller azt a meccset elveszíttette pontozással, mert a bírók is úgy gondolták, hogy egy félig megcsinált submission az valami értékelhető eredmény.

Elektro (törölt) 2010.01.11. 15:56:23

@[sy]: Ez pontosan így van. Sokszor az ember azt hinné, hogy kalap-kabát és mégis kikecmeregnek valahogy. Inkább fojtásoknál van a bírónak szerepe. Ne menjünk vissza sokat: Frank Mir vs Cheick Kongo. Kongo se kopog. Nézte a bíró, hogy van-e még erő a kezében és amikor már csak lógott, akkor szedte le róla Mirt.

ommm 2010.01.19. 00:22:34

Hű, az okosok megmondták.
Fejbelőni, az igen, az a megoldás ha egy KÜZDŐsportban netán valakinek baja esik.
Barátaim, nem az a baj, hogy olvasni nem tudunk, hanem értelmezni sem.
Eza riasztó, nem az, hogy az a szerencsétlen nem adta fel időben.
Pedig az első, amit megtanítanak az az, hogy veszíteni idejében kell tudni. Még japán embernek is.

(not_just_my)_one_and_only_rule 2010.01.19. 03:27:29

Nemazért, de kik nézik ezt blogot? Fejbe lőni? Gusztustalan? Sportszerűtlen?

Ez harc. Aoki cseppet sem szimpi nekem, de félelmetesen hatékony. A harc nem csak kihívásról, erőnlétről, ügyességről és tapasztalatról szól. Hanem arról is, hogy szembe tudsz nézni a ténnyel: egy embernek _akarsz_ fájdalmat, hovatovább, sérülést okozni, ahogy ő is neked. Nem játék.

Aoki egyenesen nagyképű volt, de volt mire, rengeteg időt adott a mássiknak. Egy csomó ideig csak fogta hátul a karját, miközben ült rajta, annak meg volt képe (megpróbálni) ütni a fejét. De még akkor sem szemétkedett, hanem csak bemosott neki párat. Amikor viszont a másik megkockáztatta, hogy kiszabadul, akkor nem volt más választása. A kiharcolt előnyét kihasználta. Még csak azt sem mondom, hogy a másik megérdemli, mert hülye volt. Egyszerűen kockáztatott. Szinte esélye sem volt, de kockáztatni akkor is joga van. Ezzel járhat. El kell fogadni.

Harc.

Aki ezt nem érti, az nem is értem, miért nézte ezt meg.

félemelet 2010.01.19. 08:14:56

Sokan nem értik a lényeget. A kialakított kényszerhelyzetekenek - mint pl. az armbar - az az üzenetük, hogy "elkaptalak, harcképtelenné tudnálak tenni! Ha feladod, megspórolhatjuk, hogy ténylegesen harcképtelenné tegyelek!" - aki ekkor nem adja fel, az visszaél azzal, hogy a dolog egy ringben, és nem az utcán történik, és sunyin reméli, hogy majd csak kihúzza valahogy a gongig, amikor is szabadulhat a vert helyzetből.

Mizuto úgy döntött, hogy megpróbálja elsumákolni a vereségét - Aoki pedig eltörte a karját. Nem szép látvány, de elvszerű. A bemutatás a végén a sunyiságnak szólt, hiszen a sunyiság méltatlan a harchoz...

Aki még most sem érti, az képzelje el azt az egyszerű esetet, amikor valaki nem hajlandó befizetni a számláját. A szolgáltató küld egy első felszólítást, a fogyasztó nem fizet. Küld egy másodikat, a fogyasztó akkor sem fizet. Küld egy harmadikat, a fogyasztó még mindig nem fizet - így végül a szolgáltató teljesen jogosan elzárja a gázt, vagy lekapcsolja az áramot. Ha nem tenné, akkor annak az lenne az üzenete, hogy a fizetést el lehet sumékolni. Nem lehet. Ne lehessen!

A példa és az eset közti különbség annyi, hogy egy-egy fogyasztó azért nem fizet, mert NEM TUD fizetni. Ők joggal számíthatnak az együttérzésünkre. Mizuto viszont bármikor lekopogatta volna a meccset, így az együttérzésemre nem számíthat.
süti beállítások módosítása